Rośnij z nami

Średnie firmy

Sage Symfonia ERP

Sage Symfonia ERP jest kompleksowym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Elastyczna architektura powoduje, że możemy go łatwo dopasować do potrzeb Twojej firmy. Dzięki Sage Symfonia ERP zarządzanie w Twojej firmie będzie intuicyjne, szybsze, prostsze i bardziej efektywnie. Wspólna baza danych dla całego Systemu Symfonia ERP umożliwia jednorodność kartotek kontrahentów, pracowników oraz słowników, którego efektem jest wprowadzanie tych danych do całego systemu tylko jeden raz.

✍ Obszar finansowo-księgowy

Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość

Moduł Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość umożliwia łatwe prowadzenie ksiąg handlowych w sposób przyjazny dla użytkownika. Realizuje wszystkie zasadnicze operacje księgowe, począwszy od budowania planu kont i łatwego wprowadzania różnych typów dokumentów księgowych, ich księgowania, poprzez automatyczny bilans zamknięcia, pełne rozrachunki, aż do gotowych lub definiowanych przez użytkownika zestawień i sprawozdań.

Sage e-Audytor

To unikalna na rynku platforma analityczna dostępna on-line wspierająca bezpieczeństwo rozliczeń podatkowych z fiskusem. Weryfikuje poprawność danych wygenerowanych w Jednolitych Plikach Kontrolnych (JPK), a także sprawdza statusy kontrahentów rejestrach czynnych podatników VAT oraz VIES na dzień faktury. Z rozwiązania mogą korzystać wszyscy przedsiębiorcy niezależnie od rodzaju posiadanego oprogramowania finansowo-księgowego.

Sage Symfonia ERP Środki Trwałe

Moduł zwiększa efektywność zarządzania majątkiem trwałym firmy. Liczne raporty, ewidencja kosztów, czy historia środka trwałego dostarczą cennych informacji zarządczych. Raty leasingowe automatycznie podzielisz na kapitał i odsetki. Rozwiązanie ułatwi niezależną spłatę rat leasingowych (najmu i dzierżawy) przy jednoczesnym prowadzeniu odpisów amortyzacyjnych od środków trwałych użytkowanych, na podstawie zawartych umów.

Sage Connect

Sage Connect to rozwiązanie dla biur rachunkowych i ich klientów oraz firm wielooddziałowych. Funkcjonalność pozwala przesłać użytkownikowi z modułu handlowego dokumenty (np. faktury sprzedażowe) do modułu finansowo-księgowego w celu ich zaksięgowania. Dzięki automatyzacji wymiany danych proces ich przesyłania znacząco wpływa na bezpieczeństwo i oszczędność czasu. Dokumenty w Sage Connect zabezpieczone są na kilku poziomach: szyfrowanie SSL, zarządzanie uprawnieniami, zabezpieczenia biometryczne w data center.

sredniefirmy_box.jpg

✍ Obszar handlowy

Sage Symfonia ERP Handel

Obrót towarowy to strategiczny obszar funkcjonowania niejednego przedsiębiorstwa. Sage Symfonia ERP Handel obsługuje przedsiębiorstwo na każdym etapie procesu sprzedaży, począwszy od zamówienia obcego do wydania, wystawienia faktury i rozliczenia transakcji, co prowadzi do minimalizacji kosztów zarządzania gospodarką towarową.

Sage Mobilny Handel

Aplikacja mobilna przeznaczona dla handlowców pozwala na wystawianie zamówień pod fakturę, paragon, czy też gratis (również zamówień z bufora), przeglądanie nierozliczonych faktur, przyjmowanie płatności, drukowanie faktur i dokumentów KP, a także podejmowanie różnego rodzaju akcji marketingowych. Dodatkowo handlowiec może ustawiać plany wizyt u kontrahentów, które są akceptowane przez RDS w systemie Symfonia ERP Handel, a także składać zamówienia od kontrahentów poza ustaloną trasówką. Dzięki synchronizacji danych użytkownik posiada szybki dostęp do danych o aktualnych stanach handlowych towarów.

Mobilny Magazyn

Aplikacja mobilna, która pozwala wyeliminować papierową wersję przyjęć i wydań towarów, które są wypełnianie przed i po każdym ruchu magazynowym. Dzięki aplikacji użytkownik posiada szybki dostęp do danych o aktualnych stanach magazynowych w aplikacji mobilnej oraz w samym systemie Symfonia ERP Handel 2020.0. Pokazanie statusu kompletacji wydań magazynowych usprawnia też wskazanie działowi handlowemu ich statusu realizacji. Pozwala to na sprawne przekazywanie informacji, przez co decyzje związane z obsługą magazynu są podejmowane szybciej.

Sage Contact Manager

Sage Contact Manager, to aplikacja wspierająca proces zarządzania relacjami pomiędzy kartotekami Kontrahentów, kalendarzami i ofertami w ramach modułu Handel Sage Symfonia ERP. Aplikacja umożliwi także planowanie spotkań i rejestrowanie przypomnień o zadaniach.

✍ Obszar produkcyjny

Sage Symfonia ERP Zarządzanie Produkcją

System Sage Symfonia ERP Zarządzanie Produkcją wspomaga technologiczny proces wytworzenia produktu. Umożliwia efektywne zarządzanie produkcją, zarządzanie kosztami i ewidencjonowanie odpadów powstałych w czasie produkcji. W znacznym stopniu usprawnia pracę działu produkcji, jak i działu księgowego, czyniąc ich pracę bardziej efektywną poprzez zarządzanie procesami produkcyjnymi, obsługę wielu zleceń produkcyjnych oraz planowanie potrzeb produkcyjnych. Do pracy z systemem niezbędny jest moduł Symfonia ERP Handel.

Sage Symfonia ERP Zarządzanie Produkcją – Panele Meldunkowe

Panele Meldunkowe to rozszerzenie do modułu Sage Symfonia ERP Zarządzanie Produkcją. Umożliwiają planowanie poszczególnych operacji, automatyczną rejestrację czasu wykonywania konkretnej operacji jak również kontrolę jakości półproduktu i produktu gotowego.

sredniefirmy2_box.jpg

✍ Obszar kadrowo-płacowy

Sage Kadry i Płace One Payroll

Sage Kadry i Płace One Payroll to niezawodne oprogramowanie, które wspomaga zarządzanie wszystkimi procesami kadrowymi i płacowymi w każdej firmie – od najmniejszych, po wielkie korporacje. Umożliwia tworzenie wymaganych prawem raportów i zestawień dla urzędów i instytucji państwowych.

Sage HRcloude

Sage HRcloud, to aplikacja wspierająca zarządzanie zasobami ludzkimi w takich obszarach jak rekrutacja, wnioski pracownicze, szkolenia, komunikacja. Dzięki niej każdy pracownik organizacji zyskuje dostęp do niezbędnych informacji i narzędzi dzięki dostępności do dowolnego urządzenia podłączonego do internetu.

Sage e-Pracownik

Sage e-Pracownik, to portal dedykowany do współpracy z modułem Sage Kadry i Płace One Payroll. Rozwiązanie pozwala na udostępnianie i zarządzanie danymi osobowymi pracowników. Pozwala także m.in. na składanie wniosków urlopowych, wniosków o zmianę danych osobowych, wniosków nieobecności, przeglądanie e-teczki pracowniczej, przeglądanie danych płacowych, drukowanie pasków wynagrodzeń, pobieranie deklaracji PIT. Pracownicy mają dostęp do portalu z poziomu przeglądarki www.

✍ Zarządcza analiza danych

Sage Symfonia ERP Business Intelligence

Moduł Sage Symfonia ERP Business Intelligence jest narzędziem analityczno-raportującym, którego głównym zadaniem jest wspieranie procesów zarządzania w firmie. Jego zastosowanie jest szczególnie istotne dla oceny efektywności podejmowanych działań i planowania potencjalnych kierunków rozwoju przedsiębiorstwa. Za jego pomocą osoby zarządzające w firmie mogą samodzielnie dokonywać analizy danych w obszarach: finanse, sprzedaż, zakup. Moduł BI został zaprojektowany, jako rozwiązanie gotowe i dedykowane dla Sage Symfonia ERP.

Sage Symfonia ERP Analityk Sprzedaży

Sage Analityk Sprzedaży to aplikacja stanowiąca narzędzie codziennej pracy przede wszystkim dla menedżerów sprzedaży w firmie. Dzięki predefiniowanym już zestawom raportów pozwala na kontrolę procesu sprzedażowego, bieżącą weryfikację realizacji planów sprzedażowych – na poziomie działu oraz handlowca.

sredniefirmy2_box.jpg

✍ Pozostałe

Obieg dokumentów

Sage Obieg Dokumentów jest kompleksowym rozwiązaniem optymalizującym obieg dokumentów w każdej organizacji. W systemie dokonasz szybkiej i profesjonalnej ewidencji korespondencji przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej zgodnie z najlepszymi praktykami obsługi kancelaryjnej. Rejestrując dokumenty nie musisz po raz kolejny uzupełniać tych samych pól. Korzystaj z systemowych słowników i bazy kontaktów. Wraz z wpisem rejestrowym w systemie Sage Obiegu Dokumentów tworzony jest dokument odpowiedniego typu. Uporządkowana struktura dzienników, mechanizmy filtrów, szukanie po kodzie kreskowym umożliwią odnalezienie wpisu w kilka sekund.

Sage Praca zdalna

Rozwiązanie pozwoli Ci na usystematyzowanie i sprawne delegowanie w swojej organizacji zadań do wykonania przez zespół w ramach pracy zdalnej. Dzięki możliwości ewidencjonowania czasu pracy będziesz miał wiedzę o rzeczywistym czasie pracy poszczególnych osób oraz dostęp do informacji o podjętych krokach, a Twój zespół zyska nowoczesne narzędzie do realizacji zadań.
W ramach pakietu Praca Zdalna otrzymujesz:

  • Obsługę struktury organizacji wraz z listą obecności,
  • Obsługę zadań: zlecanie i prowadzenie ich za pomocą metody Kanban,
  • Obsługę typowych spraw w firmie, np. reklamacji, projektów sprzedażowych. W każdej sprawie możesz dołączać osoby, odpowiedzialne za daną czynność czy sprawę; możesz dodawać notatki i inne załączniki,
  • Dostęp do raportów z logowaniem użytkowników.