Rośnij z nami

Małe firmy

Sage Symfonia 2.0 / Sage Symfonia 50cloud

Sage Symfonia 2.0 oraz Sage Symfonia 50cloud to rozwiązania wspierające obszary zarządzania małą firmą, rozliczającą się w oparciu o pełną księgowość. Moduły wchodzące w skład linii programowej zapewniają obsługę wszystkich obszarów prowadzonej działalności.

✍ Obszar finansowo-księgowy

Sage Symfonia 50cloud Finanse i Księgowość z e-Deklaracjami

Dzięki Sage Symfonia 50cloud zyskają Państwo dostęp do pierwszego na rynku programu do obsługi pełnej księgowości zintegrowanego z pakietem Microsoft Office 365 Business Premium, dzięki czemu możliwa jest pełna kontrola prowadzonego biznesu zawsze i wszędzie.

Sage e-Audytor

To unikalna na rynku platforma analityczna dostępna on-line wspierająca bezpieczeństwo rozliczeń podatkowych z fiskusem. Weryfikuje poprawność danych wygenerowanych w Jednolitych Plikach Kontrolnych (JPK), a także sprawdza statusy kontrahentów rejestrach czynnych podatników VAT oraz VIES na dzień faktury. Z rozwiązania mogą korzystać wszyscy przedsiębiorcy niezależnie od rodzaju posiadanego oprogramowania finansowo-księgowego.

Sage Symfonia 50cloud Środki Trwałe

Sage Symfonia 50cloud Środki zapewni Twojej firmie szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych. Ułatwi kontrolę nad majątkiem przedsiębiorstwa oraz zautomatyzuje wiele czynności. Szeroki wybór zestawień usprawni analizowanie i raportowanie posiadanych zasobów.

Sage Connect

Sage Connect to rozwiązanie dla biur rachunkowych i ich klientów oraz firm wielooddziałowych. Funkcjonalność pozwala przesłać użytkownikowi z modułu handlowego dokumenty (np. faktury sprzedażowe) do modułu finansowo-księgowego w celu ich zaksięgowania. Dzięki automatyzacji wymiany danych proces ich przesyłania znacząco wpływa na bezpieczeństwo i oszczędność czasu. Dokumenty w Sage Connect zabezpieczone są na kilku poziomach: szyfrowanie SSL, zarządzanie uprawnieniami, zabezpieczenia biometryczne w data center.

mikrofirmy_box.jpg

✍ Obszar handlowy

Sage Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż

Moduł bez obsługi magazynu i zakupów zapewni Twojej prowadzenie działań sprzedażowych. Umożliwi elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży w firmach wielooddziałowych. Zapewnia pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych oraz transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – w tym obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami.

Sage Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż i Magazyn

Moduł z obsługą magazynu i zakupów ułatwi prowadzenie działań sprzedażowych oraz zarządzanie magazynem w Twojej firmie. Umożliwi elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Zapewni pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych i magazynowych oraz transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – w tym obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami.

✍ Obszar kadrowo-płacowy

Sage Kadry i Płace One Payroll z e-Deklaracjami

Sage Kadry i Płace One Payroll to niezawodne oprogramowanie, które wspomaga zarządzanie wszystkimi procesami kadrowymi i płacowymi w każdej firmie – od najmniejszych, po wielkie korporacje. Umożliwia tworzenie wymaganych prawem raportów i zestawień dla urzędów i instytucji państwowych.

Sage HRcloude

Sage HRcloud, to aplikacja wspierająca zarządzanie zasobami ludzkimi w takich obszarach jak rekrutacja, wnioski pracownicze, szkolenia, komunikacja. Dzięki niej każdy pracownik organizacji zyskuje dostęp do niezbędnych informacji i narzędzi dzięki dostępności do dowolnego urządzenia podłączonego do internetu.

Sage e-Pracownik

Sage e-Pracownik, to portal dedykowany do współpracy z modułem Sage Kadry i Płace One Payroll. Rozwiązanie pozwala na udostępnianie i zarządzanie danymi osobowymi pracowników. Pozwala także m.in. na składanie wniosków urlopowych, wniosków o zmianę danych osobowych, wniosków nieobecności, przeglądanie e-teczki pracowniczej, przeglądanie danych płacowych, drukowanie
pasków wynagrodzeń, pobieranie deklaracji PIT. Pracownicy mają dostęp do portalu z poziomu przeglądarki www.
mikrofirmy2_box.jpg

✍ Pozostałe

Sage Obieg Dokumentów

Sage Obieg Dokumentów jest kompleksowym rozwiązaniem optymalizującym obieg dokumentów w każdej organizacji. W systemie dokonasz szybkiej i profesjonalnej ewidencji korespondencji
przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej zgodnie z najlepszymi praktykami obsługi kancelaryjnej. Rejestrując dokumenty nie musisz po raz kolejny uzupełniać tych samych pól. Korzystaj z
systemowych słowników i bazy kontaktów. Wraz z wpisem rejestrowym w systemie Sage Obiegu Dokumentów tworzony jest dokument odpowiedniego typu. Uporządkowana struktura dzienników,
mechanizmy filtrów, szukanie po kodzie kreskowym umożliwią odnalezienie wpisu w kilka sekund.

Sage Praca Zdalna

Rozwiązanie pozwoli Ci na usystematyzowanie i sprawne delegowanie w swojej organizacji zadań do wykonania przez zespół w ramach pracy zdalnej. Dzięki możliwości ewidencjonowania czasu pracy będziesz miał wiedzę o działaniach twoich podwładnych oraz dostęp do informacji o podjętych krokach.

  • Obsługę struktury organizacji wraz z listą obecności.
  • Obsługę zadań: zlecanie i prowadzenie ich za pomocą metody Kanban.
  • Obsługę typowych spraw w firmie, np. reklamacji, projektów sprzedażowych. W każdej spra-wie możesz dołączać osoby, odpowiedzialne za daną czynność czy sprawę; możesz dodawać notatki i inne załączniki.
  • Dostęp do raportów z logowaniem użytkowników.